Nyt sitten oli viimeisen kerran koulua, jatkuu työharjoittelu vielä tämän ja seuraavan viikon, mutta tänään olin ihan koulussa koulussa. Oli pari tuntia infoa valmistumispäivästä ja infoa jos jollakin on jotain  tekemättä.

Valmistun siis 29.5 Turun ammatti-instituutista lemminkäisen kadulta ammattinimikkeellä ravintolakokki

Huokaisen helpotuksesta että minulla on kaikki suoritettuna...paitsi yksi kurssi. Nimittäin viinitietoudesta minulla eikä kenelläkään meidän koko luokalla ole numeroa, koska kurssin opettaja on iäkäs höperö joka nyt on sitten sairaslomalla ja varmaan jää pois koko koulusta, hyvä muille koska hän ei kyllä enää soveltunut opettamiseen ollenkaan!

No siitä asiasta on keskusteltu ylempien tahojen kanssa ja meille on luvattu että kaikki valmistuu ja siihen hommataan se numero eikä meidän tarvitse tehdä sille asialle mitään, joten toivon ja luotankin siihen että se hoituu, sillä minähän en jää valmistumatta sen takia että joku dementikko äksy mamma ei ymmärrä mistään mitään. huh huh.

 

Valmistujaisjuhlat ovat täällä meillä 29.5 alkaen klo:14.00 jonne ovat tervetulleita tutut ja ystävät, eli siis moni joka seurailee tätä blogiakin! :) Jos on halua tulla niin ilmoitathan minulle sähköpostiini ([email protected]) tai puhelimeeni

Olinkin tänään koekampauksessa ja vaikka se nopeasti väsättiinkin niin kampauksesta tulee tosi hieno! Ja seuraavalla kerralla panostetaankin enemmän kuin tänään :D Mutta olen oikein tyytyväinen :)

Juhlia olenkin suunnitellut aika pitkälle ja mekko, kengät, korut, kynnet ja kampaus on nyt sitten hoidossa! :)

Myös ruuat olen suunnitellut valmiiksi, ja tietenkin teemme itse ruuat kun siihen kykenemme ja on suuuuuuri keittiö missä toteuttaa kaikki (töissä), luvassa on kaikkea toooosi herkullista raikkaasta vähän tuhdimpaan.

Toivottavasti on hieno ilma silloin!