Nyt lähti sitten viimeinenkin poikanen uuteen kotiin ja kohti uusia seikkailuja! :) Hazel lähti eilen asumaan Tampereelle uusien orjiensa Marikan ja Villen luokse, siinä sai kyllä Hazel varmasti parhaimman mahdollisimman kodin ja olivat orjat niin onnellisia ja innostuneita uudesta perheenjäsenestään, kasvattajamamman sydäntä lämmittää<3 Kaikki kolme muskottipähkinää löysi tosi hyvät ja rakastavat kodit ja olen siitä tosi tyytyväinen ja kiitollinen<3 :)

Sugar ja Chili voivat hyvin, täällä on joka yö se hieno konsertti jota Chili vetää Sugarille, voi pientä kun tarvii vielä odottaa että pääsee sitten kunnolla tuttavuutta tekemään :D Chilin paino on siinä 320g mikä on enemmän kuin isänsä painaa eli olen tyytyväinen :D

Sugarilla uusiutui virtsis valitettavasti mutta saatiin lääkekuuri aloitettua nopeasti ja nyt jo on paljon parempi, haisee vähemmän eikä käy päivisin pissalla :) Tässä hän nyt istuu mun olkapäällä minun kirjoitellessa, ei malta pysyä sylissä kun ylös tarvii kiivetä, siinä on kiva istua ja tarkkailla :D mun pikku ihanuus<3

Laitan vielä pari kuvaa Hazelin lähdöstä ja Marikan ja Villen upeasta lahjasta jonka heiltä sain :)

Hazel lähdössä uuteen kotiin

Muikku ja Hazel :D

Marikan ja Villen upea lahja! Kaikki mun siilit koossa ;) Sugar, Chili, Pepper(poikasten isi), Cinnamon, Hazel ja Dark Choco<3  Tässä on logon ainesta!