Meille tuli aika kiva kakkutilaus tällä viikolla, nimittäin piti tehdä barbiekakku, ja mulle on delekoitu kaikki kakut ja leipominen töissä kun mä siitä niin tykkään ja osaan niin sain sitten sen tehtäväkseni :)

Ja kun minulla nyt muutenkin oli erikoiskakku menossa niin ajattelin kokeille yhtä toistakin kakkua, omaa reseptiäni, nimittäin siilikakkua jonka olin keksinyt mutten vielä kokeillut. Ja kun tänään meillä vielä on tyttöjenilta niin tein sitten siilikakun meille likoille.

Olen itse tosi tyytyväinen lopputuloksiin ja tässä kuvia kakuista:

Barbiekakku, yläosan tein marsipaanista

Siilikakku, tunnistatteko kenen pintokuvan olen kopioinut? ;)

 

Sitten vielä ihana kuva Sugarista ja Chilistä, joka ilta he painavat nenät vastakkain ja makaavat siinä hetken niin suloisina<3 Kamera näyttää todella hyvin kun on likainen kaappi ja olin että hui ja seuraavana päivänä oli siilikotien suursiivous :D