Olen tässä jo melkein kuukauden verran etsiskellyt hyvää vuokrakämppää täältä turusta minulle ja siileilleni, on käyty monessa esittelyssä ja nähty hienoja ja aivan kamalia asuntoja. Eräskin asunto oli sellainen kaksio että kaapit olivat aivan homeessa ja lattia kuprusi, ja talossa oli kaksi etuovea yksi toisella puolella kämppää ja toinen toisella puolella O.o todella turvallista!

No nyt vihdoinkin sitten tärppäsi, isäni ystävä lähtee tuossa kuukauden päästä lappiin puoleksi vuodeksi ja hänen asuntonsa jää tyhjilleen, käväisin sitä katsomassa ja päätin sitten ottaa sen kun tiedusteltiin hyvä hinta sille :) Se että asun siinä vain puoli vuotta on juuri täydellinen aika minulle, työni nimittäin loppuu tuossa maaliskuussa (olen äitiyslomasijaisena vuoden) ja sitten en oikein tiedä mitä teen, haluanko opiskella, pitää pienen lomatauon, työskennellä, muuttaa johonkin muualle esim tampereelle tai tukholmaan :o no en kyllä ruotsiin ihan vielä muuta vaikka himottaiskin ;) mutta mulla on täällä Suomessa vielä niin paljon kesken. 

Kämppä on mukava pieni kaksio johon mahdutaan hyvin siilukoideni kanssa :) Sugarille ja Chilille olenkin suunnitellut treffejä joulukuulle jos saan kasvattajanimen siihen mennessä. Koska molempien suvussa on tobianoa niin olisi niiiiin hienoa jos joku vaaveli olis musta tobiano iih, ihana olis<3 mutta senhän näkee sitten jos jotain tulosta saadaan :)

Siilit ovat voineet hyvin ja nyt on alkamaisillaan taas maratoni kausi kun tulee pimeämpää. Chili juoksee nyt jo paljon enemmän mutta Sugar juoksee noin 2-3km yössä kun aikaisemmin juoksi jossain vaiheessa jopa 8km, en sitten tiedä että onko neiti vain vielä laiska vai istuuko se ajattelemassa Chiliä lasin toiselta puolelta :D Yleensä neiti ottaa päikkärit ruuan jälkeen, voi olla aika pitkätkin niin olen antanut ruuan vähän myöhemmin kun hän juoksee ennen ruokailua enemmän, onko jotain vinkkejä millä hänet saisi juoksemaan enemmän tai joku kiva energinen leikki meille? :)