Olenkin jo maininnut aikaisemmin että sain kämpän ja muutan 1.11. Kämppä on siis iskän ystävän kämppä, hän lähtee puoleksi vuodeksi lappiin ja minä ja siilukat asutaan sitten siellä sen aikaa kun hän on poissa. Minusta se oli juuri sopiva aika koska minulla on työsopimus maaliskuun loppuun asti niin ei jää sen jälkeen turhaa vuokraa joka kuukaudeks maksmaan, kun olen ajatellut että olisin aika paljon ruotsissa hetken ennen kuin sitten haen uusia töitä :D
Saisin muuttaa kämppään jo viikonloppuna, mutta mä hoidan tän muuton eka rauhassa loppuun ja sitten vasta muutan. Ajattelin myös sitä kun ensi viikolla on reissu kuopioon johon Sugar tulee mukaan ja ollaan yötä siellä niin en viitsi stressata neitiä liikaa että eka muutetaan ja sit heti lähetäänkin taas muualle.
Jos onni suosii Sugaria ja Chiliä niin poikaset syntyy  ja kasvaa sitten tässä kämpässä ;)<3

Tänään on sitten viety ensimmäiset huonekalut uuteen pieneen kaksiooni! :) Saatiin sinne tänään mun uusi ihana divaanisohva, aasialaistyylinen lipasto jonka kans löysin ihan sattumalta ja rakastuin heti<3 (olen aina haaveillut samantapaisesta lipastosta, jos joku ei tiennyt rakastan aasialaista sisustustyyliä ;) ) ja sit jotain pesuaineita ja lamppuja ja pyykkikori saatiin :D Lauantaina sit olis suunnitteissa viedä lisää kamppeita ja yövytään sitten Christerin (poikaystäväni) kanssa eka yö siellä.

 

Muita mietteitä: huomenna alkaa KAUAN odottamani halloween viikonloppu taas ihanaa! Viime vuonna kun just oli halloween mennyt niin mä keksin niin hyvän puvun ja sit mä olin ihan näreissäni kun halloween oli jo mennyt enkä saanut toteuttaa sitä :( ... mutta nyt! Mä olen suunnitellut pukua varmaan yli kuukauden ja fiksaillut ja ostellut ja tehnyt :D en koskaan ole satsannut niin paljon pukuun, olen hullu juu ;) laitan sitten kuvia niin näette mikä oli idea :P Ne jotka tietää niin hyss hyss!
Olen myös tehnyt puoliksi valmiiksi halloween kakun ja toivon että se onnistuu, olis tosi hieno jos onnistuu! ;) Jos onnistuu niin laitan kuvia sitten :D No hyvän makuinen se sitten ainakin on! Saas nähdä mitä siitä tulee kokonaisuudessa :P
 

 

Kaikille hirvittävän hauskaa halloweenia!

Varokaa ettei siilit syö teitä :o tai zombiet ;)