Jee jee jee, nyt sitä sitten ollaan virallinen siili kasvattaja! :)

Kuten jotkut tietävät niin lähetin hakemuksen kesän aikana ja tänään olin sitten kasvattajakoulutuksessa Tampereella, melkein neljä tuntia meni pälisten kasvattamisesta ja sitten oli loppukoe josta sitten hienosti suoriuduin ;) Sugar on saanut jo yhden poikueen mutta se syntyi ennen kuin olin virallinen kasvattaja joten heillä ei ole liitenimeä edessä.

Tästä eteenpäin poikasen nimen eteen tulee kasvattajanimeni jonka julkaisen nyt ensimmäisen kerran kun nyt saan! :)

Kasvattajanimeni on SY Spicy

Mikä olisikaan sopivampi nimi? ;) Minulla on jo kokonainen mausteperhe! Ja aion jatkaa samalla nimiradalla :)

 

 

Sitten vähän kakkujuttuja taas ;)

Olin viikon poikaystäväni luona, hänellä oli syntymäpäivä maanantaina 15.11 joten tietenkin tein hänelle synttärikakun :) Kakku oli nimenomaan suunniteltu hänelle hänen makujensa mukaan.
Kasvattajakoulutukseen tein myös yhden kakun, olin ideoinut tämän kakun jo pari kuukautta sitten ja nyt oli sopiva aika toteuttaa tämä jouluinen kakku! :) tässä kuvat:

Christerin syntymäpäiväkakku, suklaakakku, tumma- ja valkosuklaa täytteellä plus vadelmia ja valkosuklaakuorrute

suklaakakkupohja, piparkakku- ja luumumoussella tämä kakku on ihanan jouluinen ja tosi nami! :)