Tänään poikaset täyttävät 16vrk ja käsittelimme poikasia toista kertaa tänään. Kaikilla oli hienosti paino noussut ja kaikki sujui ongelmitta mutta...nyt mulla on sukupuolet hukassa!! No onhan tämä eka poikueeni ja aika vaikea nähdä sukupuolia mutta siis haloo, en nyt ihan oikeasti tiedä onko siellä kolme poikaa vai kaks poikaa ja yks tyttö vai ihan toisin päin! Mä nyt veikkaisin että kaks ovat poikia koska napit näyttivät olevan samassa paikassa eikä ihan hännän vieressä mutta en ole varma, ja sitten tää viimeinen pallero niin hänhän ei kauheasti masuaan näyttänyt niin en saanut siitä verrattua :D

No kuitenkin, painoa on kehittynyt hienosti ja maskia tullut lisää, kun avasin laatikon niin pienin poikanen päästi itsestään pienen tuhinan! :D

Yhdellä poikasella on jo silmät puoliksi auki<3 tosi suloinen ja ihana. Muutenkin nämä kaksi ensimmäistä ovat tosi kiltisti sylissä eivätkä tuhise eikä mene palloon, mutta se pienin, hän pallottelee ja "tuhisee" :D olisko hän sitten isäänsä tullut ;)

Kuvia löytyy täältä

Kaikki nyt sitten veikkaamaan/kertomaan että mitä sukupuolta noi on joitten masu näkyy, kertokaa toki minullekin! :D nimimerkki: pahvi. Nuo ovat niin pieniä että mä olen ihan kääks, ja häntä hämää mua.

Tähän vielä kuvat ja painot kolmikosta

Pienin 70g eikä näyttänyt masuaan

keskikokoinen 77g, simmut auki<3 oli tosi kiltisti :)

poika 83g, ihana virnistys :D

 

Kaikilla on äitinsä maski

Edit: 83g on ainakin poika :)