Kuvat tulevat vähän myöhässä anteeksi :D En ole ehtinyt koneella olemaan muuttopuuhien vuoksi ;) No nyt sitten tässä kuvia halloween asusta jotka tosiaan olen itse tehnyt! vaatteet ostin kaupasta :D mutta itse maalannut ja väsäillyt kaikki pienet yksityiskohdat kaikkeen! Tätä pukua siis sunnittelin melkein viime halloweenista asti, kun näin tämän elokuvan! Juuri niin elokuvahahmo... ;)

No mikäs se voisi olla? Nähtyäni tämän elokuvan se oli rakkautta ensi silmäyksellä<3 Rakastan tällaisia elokuvia niin paljon, fantasia on ihanaa!<3 No niin nyt paljastan, hahmomme olivat...

 

Avatar

Tällainen oli tulos! Mitäs sanotte? Christer on ns. avatar, housut päällä ja sillain ;) ja minä olen naavi kansaa joka opettaa hänelle tapoja(niinkuin Jake sully ja Neytiri). Itse olen tyytyväinen ja puvut herättivät todella paljon huomiota ja hurmiota ihmisten keskellä :D No olihan tuossa urakka, kesti kauan maalata vaatteet ja naama...ja kuinka kauan kesti hinkata että värit lähti naamasta pois xD Ensi vuonna sama? :D

 

Ja sitten vielä ... Kurpitsakakku!

Eipäs unohdeta kakkua :)  Näin viime talvena aivan mahtavan kuvan kakusta, kurpitsakakusta. Kun minä sain tehdä juhliin kakun niin tottakai heti kokeilin tätä koristelutyyliä! Vaikea kakku ja kauan kesti tehdä kaikki, mutta minusta se oli vain tosi tosi kivaa! Minä kun olen hurahtanut noihin hommiin tyystin ;) Kakun sisältö oli suklaakääretorttupohja ja mustaherukkamoussea...Oli muuten tosi hyvää ;) Kakku meni hyvin kaupaksi vaikka ensin juhlanpitäjä ja vieraat eivät melkein raaskineet sitä lainkaan syödä kauniin ulkomuotonsa vuoksi :D Noniin tässä kuvia kakusta:

ulkoasu marsipaania

Kuvat otettu kännykän kameralla joten ei mitään huippulaatua muttakun unohtui kamera kotiin.

 

nam nam! :)